Ehhez nem sokat lehet hozzáfűzni. Egyesek szerint ilyen arcot csak egy anya szerethet, de valójában a díjnyertes designnal állunk szemben. A White 3000-es sorozata 1948-ban debütált, és megreformálta az addigi COE kliséket.
Bár a konkrét modellhez nem sok köze lehet, mégis meg kell említeni az ukrán/orosz származású Alexis de Sakhnoffskyt, akitől eredeztethető a White Motor Company járműveinek áramvonalas megjelenése. Az I. világháború után hazájából menekülni kényszerülő arisztokrata designer először Európában, később az USA-ban keresett lehetőségeket. Ismert márkáknak tervezett személyautókat majd buszokat, teherautókat.
Rajzai felkeltették a Labatt sörfőzde érdeklődését, akik épp ebben az időszakban tértek át közúti szállításra, és egy reklámnak sem utolsó, áramvonalas flottát akartak hadrendbe állítani. Az egyedi karosszériájú teherautók műszaki alapjait a White szállította.
Ez a példány sokévnyi projektet vetít elő. Előny, hogy 99%-ban rozsdamentes (az eladó szerint), kormányozható, de motor-váltó nincs, a fék működése ismeretlen, a műszerfal eltűnt, már ránézésre is erősen hiányos. Talán nem is eredeti alapjain állítanám újra, hanem a fülkét valami modernebb guruló alvázra ültetném.
Vagy lehet, hogy inkább kivárnék egyet, ami jön-megy, és ezt ma mégsem venném meg? :)
$2.375, a minimál árat még nem érték el, de már csak négy óra van hátra:
http://www.ebay.com/itm/121779390703
Hozzászólások
Tenyleg hasonlit egy mazra.
Tetszik, jó bambán néz.
Külsejét hagynám, csak valami disznó hajtásláncot vágnék bele :)
Jól néz ki igaziból is :)