Ezt venném ma: 1973-as El Camino

Van, amikor apróságok döntenek arról, hogy egy típus adott generációjából melyik évjáratra vágyok.

Gyakran megesik, hogy a menetrendszerű modellfrissítések túlcsiszolják a formát. Mi így sok év távlatából nem érezzük az újdonság varázsát, amit a kor embere látott bele egy új hűtőrácsba, lökhárítóba. Nem befolyásol a divat sem, így objektívebben tudjuk megítélni a változásokat. Vannak kivételek, de amikor szigorodó előírások kötik meg a tervezők kezeit, az ritkán jár formai előrelépéssel. Azt hiszem, a legtöbb esetben az elődmodell a karakteresebb.

Az El Camino negyedik generációja 1973-ban mutatkozott be, és a fent említetteken kívül nem sokat változott az öt év alatt. Egyetlen apróság miatt billen a mérleg nyelve mégis az első évjárat felé, az pedig a fényszórók alá kilógó hűtőmaszk. Két apró fekete műanyag elem, mégis más karaktert kap az autó eleje tőlük. Mintha szélesebb, laposabb lenne az egész pickup. mcarlo beleválasztott!

Ennyit arról, hogy miért ’73-ast vennék, de hogy miért pont ezt a konkrét El Caminot? Nem tudom túlragozni: LS1 + 4L60E, jó szín, szép kerekek, gyárinak kinéző autó. Jampi. Plusz pontot érdemel a trafósor takaró emblémázása, az első beruházásom pedig egy hűtőrács embléma beszerzése lenne.

http://www.ebay.com/itm/171707104859

Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • euromaci:

    Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!

  • ARAB:

    1988 03 14 a gyártás

A lap tetejére