Hozzászólások

  1. Yellopages  - 2017. július 4. 22:24

    Ezek mit jelentenek? A szavakat ertem, csak azt nem, hogy mit akarnak ezzel mondani. A fek vilagos, de az elektromos resz, meg az abalak korrozio, az mi?

  2. OldsMan  - 2017. július 4. 22:54

    Elemtomos kábelek javítása , szigetelése
    Kipuffogó - ellenőrizni
    Olaj és fagyálló folyás

    Az ablak korrózió amikor a két réteg között kifehéredik, rendszerint a szélein vagy egy kavicstól . Nekem az utóbbi

    A kerékagycsapágyak csak hab a tortán

    De az ablak meg a csapágyak nem gond , azt a következő vizsgára kéne - ami soha többet nem lesz, hisz oldtimer , bár rendeltem új csapágyakat

  3. Yellopages  - 2017. július 4. 23:13

    Mindig tanul az ember , de a kabeleket meg mindig nem ertem.

  4. Minnesota Warrior  - 2017. július 8. 06:37

    Nekem végtelenitett listát adnának mind a kettő kocsi után. Helyette befizetek kb évi $40-t, van világitás, index, valamennyi fék, biztositás és kész. Felnőtt emberek vagyunk, el tudjuk dönteni mennyi pénzt/időt/energiát szánunk a kocsira és vállaljuk a felelősséget. Az olyanok mint OldsMan úgyis megcsinálná/megcsináltatná, ha nem lenne kötelező akkor is. Soha nem értettem ezt az európai túlszabályozottságot.

  5. OldsMan  - 2017. július 8. 09:19

    Azzal teljesen egyet értek hogy a biztonsági berendezéseket szigorúan ellenörzil : fék-futómű-kormánymű, illetve hogy nem engedik forgalomba az olyan járműveket amiknek az alváza szitára van rohadva.
    A többi csak köcsögösködés.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • the rookie:

    A 2.4-es motor a 172 lóerejével elég dinamikusan mozgatja az autót,

A lap tetejére