1991 Chevrolet Camaro

A project folyik tovább

  • Közben fel lépett egy probléma, a szervo megadta magát, szétrobbant darabokra a görgő, és rendet csinált a motortérbe. A tartálya is megsérült, jobbnak láttam kicserélni.

  • Ami minden 3genben elromlik, vagy el fog, a csomagtérlehúzó motor, ez is cserés lett igy már nem állt égnek az autó csomagtartója. +találtam a műanyagok között kb 20 méter kábelt, aminek egyik vége se volt bekötve sehova.

  • Az autó kezelhetősége életveszélyes volt. Mondjuk izgalmas is:) Szükség volt egy komoly lengéscsillapitóra, ezért kapott egy 7 fokozatban állitható Koni sport csillapitókat.

  • És az új hid. Egy 4gen camaro hid.

  • Fullra felújitva, 3.73-as végáttétel, sper difi, és tárcsafék.

  • Ez már nem a dobfék talán fogni is fog.

  • Megvannak alá az új papucsok is. Gyári C6-os corvette felnik, felpolirozva. Előre 245-ös gumik mentek rá...

  • ...hátra pedig 295-ösök feszültek rá.

  • A nagy felnikre azért is szükség volt, hogy elférjenek az új C6 corvette 13 colos féktárcsái elöl.

  • Itt a fékecske. Gyári után ez tud olyat hogy megáll az autó.

  • Egy kis csinositás, lehet a kép nem adja vissza de egész csili-villi lett két helyen. (belegondolok az ablakmosó tartály még a gyári, meg a...ööö...:) )

  • A pilóta fülke. Egyszerű és nekem bejön. Bár van még rajta meló, de a 90-92-es évjaratnak szerintem már vállalható a beltere.

  • A pilóta is megérdemel egy kis jót. Nagyon jó oldaltartás és kényelem. Új övekkel ami azért biztonságosabb is a gyárinál.

  • Nem vagyok nagy hifi mániás de azért egy AC/DC szóljon már rendesen, igy a négy hangszóró mellett, hátul egy mélynyomó segit be az hangzásba.

  • Ezt meg csak úgy. Jelenlegi állapotban. További project közeljövőben nem lesz az autón, hanem használva lesz, ha tudom minnél többször.

Hozzászólások

  1. Yenko89  - 2012. május 4. 18:35

    Jajj de gyönyörü márkatestvér:) Nagyon szép, gratula hozzá. Csodálatos fehérben és föleg azért, mert teljesen meg van örizve az eredeti forma. Maradjon is meg!

  2. JoeCutter  - 2012. május 4. 23:19

    Köszönöm, bár ebben már csak a kasztni eredeti:)

  3. Yenko89  - 2012. május 5. 20:14

    Az nem baj, maga a forma is tökéletes :) üdw!!!

  4. S.Zoli  - 2012. május 20. 15:39

    Hűűű 130 -nál 1100 as fordulat, akkor azért egész jó végsebességet lehet elérni vele gondolom. :)

  5. JoeCutter  - 2012. május 22. 14:34

    Köszi krisz! ;)

    S.Zoli, nem sietek én sehova:)

  6. doublefive  - 2012. május 22. 16:51

    Komoly építés! Sok kellemes kilométert!

  7. V8000starcar  - 2012. augusztus 18. 19:16

    Brutális! Gratulálok hozzá!:)

  8. FaceMan  - 2023. április 25. 12:16

    Szia ..csak azért zavarlak,mert Nálam van most az ex Camarod....lenne 1 pár kerdésem róla, ha nem gond ..?? Esetleg a számodat meg tudnád adni ?? Köszi..Üdv Zain ..


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére