Egyik héten a V8 fogyasztása elkezdett felmenni, aztán egy szép napon különösebb előjel nélkül azt mondta már pedig ő nem megy tovább. Ekkor már sok szenzorcserén és kisebb javitásokon átment pedig. És jött a nagy kérdés mi legyen? Volt már annyira rossz állapotban, hogy egy full felújitás nézett ki a történetből, de hamár felújitunk legyen kis plusz erő is már, mert azért a kinézet megkövetelne egy jobb teljesitményt. Az autó beállt a garázsba én meg elkezdtem utána nézni a lehetőségeknek.

1991 Chevrolet Camaro
Az új kezdet
-
-
Végül eljutottam Konihoz az egyik heb taghoz, és elkezdtünk beszélgetni. Láttam a referenciákat a HEB-től és hogy miket csinálnak, én megkérdeztem egy pár irányvonalat, felvázolták a lehetőségeket, majd döntöttem. Innen jött ez ebay.
-
Egy jó idő múlva végül nyert egy aukció és meglett az eredménye.
LS1-es 5.7-es motor, T56-os 6 sebességes manuál váltóval. -
Mentek a cuccok a Hebhez. Szerviznorbival felvettem a kapcsolatot és lebeszéltünk mindent, az nagyon jó volt hogy nem hallottam olyat "hogy hát azt nem tudom" és "nem lehet olyat" csak azt ha valami gond volt hogy azt majd én megoldom.
-
Még egy drágaság, egy 3genhez gyártott motorbölcső ami az ls motort fogadja. Elég durva kis cucc, kb kisujjal megemeltem.
-
Már megvolt egy csomó minden igy felcuccolta az ismerősöm és vitte a nagy konverzióra.
-
A csodálatos motortér.
-
A csodálatos motortér 2. :)
-
Azért igy már jobb nem?
-
Ez a kicsike ment befelé.
-
A mociról annyit, hogy kevesebb mint 30 ezer mérföldet futott, és nagyon jól mutat a helyén:)
-
Ilyenkor már nagyon vártam, hogy kicsit guruljak már vele.
-
Itt már gyakorlatilag majdnem menetkészen.
-
Automatic overdrive felirat ne tévesszen meg mert ez bizony már 6 sebességes manuál. Ekkor szétbombázott tré állapotban a belső tér.
-
Majd elindult a játékszer, nagy öröm volt, én meg béna, nagyon szokni kellett, kb ugyanúgy húzott mint a TBI olyan 2500-ig:) aztán ez 4000 ezernél indul el. De nagyon. Nekem nagyon durva volt, első alkalom amikor eltoltam úgy rendesen hát az valami besz*rás nagy élmény, ennél finobban nem mondhatom. A fogyasztás: a pályán 9 litert evett, városba óvatosan 11-12 litert.
Viszont máris tovább kellett gondolni a projectet. A gyári fékek finoman szólva nem tudták kezelni a helyzetet, sem a 215-ös gumik. A hid áttétel pedig nagyon hosszú volt. 6-osba 130-nál 1100-at forgott a motor, azaz 5-ösbe jártam a pályán is:)
Hozzászólások
Jajj de gyönyörü márkatestvér:) Nagyon szép, gratula hozzá. Csodálatos fehérben és föleg azért, mert teljesen meg van örizve az eredeti forma. Maradjon is meg!
Köszönöm, bár ebben már csak a kasztni eredeti:)
Az nem baj, maga a forma is tökéletes :) üdw!!!
Hűűű 130 -nál 1100 as fordulat, akkor azért egész jó végsebességet lehet elérni vele gondolom. :)
Köszi krisz! ;)
S.Zoli, nem sietek én sehova:)
Komoly építés! Sok kellemes kilométert!
Brutális! Gratulálok hozzá!:)
Szia ..csak azért zavarlak,mert Nálam van most az ex Camarod....lenne 1 pár kerdésem róla, ha nem gond ..?? Esetleg a számodat meg tudnád adni ?? Köszi..Üdv Zain ..