Az aktuális Hotrod előszavában David Kennedy félig viccesen, félig komolyan 10 pontban szedi össze, hogy hogyan fogja megváltoztatni az idei szezont a két dollár alatti gallon árú üzemanyag.
- félretesszük a takarékos autókat
- durvulnak a napi használatos autók
- többet vezetünk
- gyorsabban vezetünk
- nagyobb részvétel a rendezvényeken
- újra jönnek a big blokkok
- többet költünk tuningcuccokra
- vontatókat veszünk
- gyári hotrdokat vehetünk
- újra felfedezzük a vezetés élvezetét
Szeretnék féket, futóművet fejleszteni, de saját bőrömön tapasztalom, hogy az aktuális dollár árfolyam a nagy költekezéseket kilövi.
Vajon a többiből megvalósul valami itthon?
Te több találkozót tervezel idén?
Hozzászólások
Valóban kár, hogy ebből mi semmit nem érzünk, sőt! Sok találkozón tavaly sem voltam (kb 1), szerintem idén sem lesz ez másképp, már ami a nagy találkozókat illeti. Maradnak a kis, baráti összejövetelek, de ezt is meg kell gondolni a Jeepel a távolság miatt. A Camaro kevesebbet fogyasztott.
A találkozóra járási és a vezetési szokásaimat sem változtatja meg az üzemanyag ár mozgása. Költekezési kedvemet a dollár árfolyam sokkal inkább. Viszont mindig elmorzsolok egy könnycseppet amikor a Jeep kijelzőjén az átlag fogyasztást meglátom (25+).
Sanyarú a jeppesek sorsa...
Én is pont így vagyok a futómű felújítás/dollár árfolyam párhuzammal..... :/
Nagy szomorúság ez, hogy mindig a rossz végén állunk a ...tudjuk minek. Gyorsan fölszalad a benzinár mire itt a szezon. (16+ L :( , valóban a csinosításnak se kedvez az árfolyam. Pedig mindig volna mit csinálni rajta. Pedig mióta élek csak megszorítások vannak évről-évre, mégis szar. Szerintem idén is csak Komárom marad.
Én is cseszhetem a benzinárakat, amikor inkább visszateszem a csorba fogú flexplate-et, mint ilyen árfolyamon rendeljek újat... ;)