Melyik kéne?
|
Biscayne
|
Bel Air
|
Impala
|
El Camino
|
|
Ez a nap is eljött, megint komolyan beszélek. :) A vágyott autók rangsorában évek óta első helyezett nálam az ’59-es Chevy, egyedül az 1953-56 közötti Ford Panel Truck tudott feljönni holtversenyre.
Kisgyuri autója adta a kezdő lökést a rajongáshoz, és az egyes karosszériák megismerésével fokozatosan kristályosodott ki, hogy mi is kellene. A sorrend nálam így alakult: buboréktetős kétajtós, buboréktetős négyajtós, El Camino, kombi, sportszedán, kabrió. Aztán jött a további finomítás: Impala, Bel Air, Biscayne? Nomad, Parkwood, Brookwood?
Végül egy Biscayne-ben határoztam meg a tökéletest. Keretes ajtókkal, távol az Impala díszítettségétől, de még így is nagyon messze a visszafogottságtól. Először pénz nélkül, aztán pénzzel a zsebben bújtam a hirdetési oldalakat, de változnak a prioritások, egyelőre máshogy alakul az élet.
Most jött szembe az ebayen egy első ránézésre gyári, a másodikra nagyon nem gyári példány. A gyárilag beépített sorhatos helyett egy épített 402-es röpíti az autót a tízes időkbe. Egy darabig biztosan jól szórakoznék, de bármilyen szentségtörés is, hosszú távon visszaalakítanám használható utcai autóvá.
http://www.ebay.com/itm/291386592260
Hozzászólások
Ez nem tudom melyik, de ez kene, nem kell lemosni, koszi.
Sokszor gondoltam arra, hogy ezek a kocsik vajon milyen vezetési élményt nyújtanak az eredeti sorhatos motorral?
Mert mindenki rögtön v(-at tesz bele.
Kb. mint egy allolampas merci 2000-es dizel motorral.
Menni lehet vele, de nem rugalmas a forgalomban, foleg mai autok kozott.
elegánsan visszafogottat. :)
Yellopages : Ez aminek a képét betetted 1959 chevrolet brookwood station wagon.