Ha 2ndgen Camaro, akkor
|
1970-73
|
1974-77
|
1978-81
|
|
Az első két amerikai autó, amibe beleszerettem egy 1975-ös Oldsmobile Cutlass Salon és egy második generációs Camaro volt. Mindez még 1998-ban történt, az ACCH tavaszi találkozóján.
A Cutlass szerelem két évre rá beteljesedett, de előtte az amerikai autó szüzességemet egy 1977-es Camaro vette el. Később több másik 2ndgen volánja mögé is bekerültem egy-egy próba erejéig, de az együttélés a mai napig várat magára. Talán örökre.
Mindenesetre ennyi idő alatt teljesen letisztult, hogy milyen Camaro kellene. Van néhány dolog, amihez ragaszkodok: alulökös, banánműszerfal , nagy hátsó szélvédő, kis hátsó lámpa. Kacsafarok nem kell. Ezeknek az 1975-77 közötti három évjárat felel meg.
Ma bukkantam rá ebayen erre a példányra. Fekete külső, fekete belső, semmi kirívó, tiszta unalom, ráadásul bénán fotózva. Aztán a képek lapozása közben kerekedett el a szemem a félig festett lengőkaron, a gyári matricákon, az újszerű, mégis felszíni rozsdás alkatrészeken.
Ha hinni lehet az aukciónak, ez egy fapados, de alig 3000 km-t futott teljesen eredeti példány. Az üzembiztosságról a 305/350 kombó gondoskodik, és ezt ma már nem is piszkálnám. Azért ráültetném egy garnitúra 17-es kerékre, biztos ami biztos. Vagy esetleg mégis egy LS? :)
Kíváncsi vagyok a végére:
http://www.ebay.com/itm/231477369467
Hozzászólások
Kerék, motor marad :)
Ezt venném én is! 2nd gen Camaro mindíg jöhetne!
A motor maradhat, de a kerék semmiképp. :)
PeetPeti és Koni autója az irányadó nekem:
Hoppá, ezer éves fotó. :) Mindjárt frissítem is a garázsomat pár új képpel.