Az úgy kezdődött, hogy valamikor tavasszal elfáradt a kormányszervóm egyik hűtőre csatlakozó csöve. Annak rendje és módja szerint szépen elcsorgatta az olajat. Onnan tűnt fel, hogy baj van, hogy fura visító hang jött a motortérből minden erősebb kanyarnál. Malacot nem tartok a motorháztető alatt szóval hamar kiderült, szegény szervószivattyú a rohamosan csökkenő olajszint miatt egyre nehezebben dolgozik. Mindezt Ausztriában kb 100km-re otthonról. A hazafelé vezető úton egyik benzinkúton sem találtam semmilyen automataváltó olajat, hogy legalább legyen benne valami. Becsületére legyen mondva, csont nélkül hazaértünk de addigra porszáraz lehetett a rendszer mert több mint egy liter olajat megevett amikor cső csere után fel lett töltve. Látszólag nyom nélkül élte túl a szivattyú a bajt, bő 2000km-t ment az autó minden gond nélkül amikor elkezdett újra sírni a szivattyú. Azt hittem megint olajszivárgás, de nem volt ilyen gond. Aztán szintre napról napra romlott a helyzet, pár nap városi használat után már alig lehetett álló helyzetben tekerni a kormányt miközben rémes vonyított a pumpa. Vagyis bevégeztetett... Gyorsan rendeltem egy újat, hozzá a gyári olajat. Sporiék cserélték és tádámm! Jobb mint amikor vettem.
Hozzászólások
Gratula az új cirkálóhoz, nagyon állat, ahogy kinéz! Nekem is nagyon tetszik a Cadillac modern, szögletes formavilága. Sok boldog mérföldet vele!
Szép verda,gratula!