2005 Cadillac STS ő Borisz

Na, akkor cseréljünk szervószivattyút!

  • Az úgy kezdődött, hogy valamikor tavasszal elfáradt a kormányszervóm egyik hűtőre csatlakozó csöve. Annak rendje és módja szerint szépen elcsorgatta az olajat. Onnan tűnt fel, hogy baj van, hogy fura visító hang jött a motortérből minden erősebb kanyarnál. Malacot nem tartok a motorháztető alatt szóval hamar kiderült, szegény szervószivattyú a rohamosan csökkenő olajszint miatt egyre nehezebben dolgozik. Mindezt Ausztriában kb 100km-re otthonról. A hazafelé vezető úton egyik benzinkúton sem találtam semmilyen automataváltó olajat, hogy legalább legyen benne valami. Becsületére legyen mondva, csont nélkül hazaértünk de addigra porszáraz lehetett a rendszer mert több mint egy liter olajat megevett amikor cső csere után fel lett töltve. Látszólag nyom nélkül élte túl a szivattyú a bajt, bő 2000km-t ment az autó minden gond nélkül amikor elkezdett újra sírni a szivattyú. Azt hittem megint olajszivárgás, de nem volt ilyen gond. Aztán szintre napról napra romlott a helyzet, pár nap városi használat után már alig lehetett álló helyzetben tekerni a kormányt miközben rémes vonyított a pumpa. Vagyis bevégeztetett... Gyorsan rendeltem egy újat, hozzá a gyári olajat. Sporiék cserélték és tádámm! Jobb mint amikor vettem.

Hozzászólások

  1. Thor  - 2016. február 12. 14:00

    Gratula az új cirkálóhoz, nagyon állat, ahogy kinéz! Nekem is nagyon tetszik a Cadillac modern, szögletes formavilága. Sok boldog mérföldet vele!

  2. gezagizmo  - 2017. december 29. 22:35

    Szép verda,gratula!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • J.Acko:

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon

  • cadillacv8:

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat

A lap tetejére