1979 Chevrolet Monte Carlo Sport Coupe

Padlólemez és a biztonsági övek hátul

  • Birka voltam. Ez tény, csak mentem a csorda után, és nem vettem észre, hogy egy birka vagyok. Ez akkor merült fel, amikor a hátsó biztonsági öveket szereltem be. Még a 2003-as vételt követően az előző tulaj által beszerelt standard 3 pontos biztonsági öv rögzítéseit használtam, sőt képes voltam mindkét oldalra hasonló módon beszerelni (szóval birka voltam).

  • Birkaságok....

  • ... aztán egyszer ráérősen az autó alatt feküdtem, mikor is feltünt, hogy mindkét oldalon gyári, hegesztett rögzítési pontokkal rendelkezem, de a kérdés azonnal felmerült: Miért nem látom ezeket belülről?
    Mert valaki belemezelte őket! Na, akkor ezt rendbe hozzuk, született meg a döntés.

  • addid-addig "teszteltem " a padlólemezt, amíg meglehetősen nagy lyukakat sikerült egy csavarhúzóval a szétrohadt lemezbe mókolni, ezért nekiálltam mindkét oldalon, ügyelve a szimetriára valami formát adva a projektnek a beteg részeket kivágni.

  • nem, nem a tej ömlött ki

  • A rögzítési pontok valahogy így néztek ki

  • Kellett néhány dolog, szerszámok, ez+az...

  • Peremező és lyukasztó...

  • jó cucc...

  • Két hónapig megint ők voltak a "barátaim"....

  • a lemezelést kívülről kezdtem, kivágtam, sablon, aztán a lemez, rögzítés, végül a hegesztés.

  • aztán hosszabb időre beköltöztem az utastérbe...

  • időközben előkészítettem az új darabokat, a levágott rögzítési pontokat tisztítás után a helyére rögzítettem. A lemezt már ezzel együtt hegesztettem a helyére. A pozicionálás egész jól sikerült.

  • Valami ilyen forma lett belöle…, aztán még némi időt vett igénybe a varratok csiszolása.

  • kívülről-belülről igyekeztem lekezelni...

  • ...ez már a másik oldalon készült, hang és hőszigetelő fóliát vettem..., biztonság kedvéért kb. 4 m2-t, csak elég lesz..:)

  • Öntapadós, de helyenként rá kellett segítenem ragasztó spray-vel és az illesztéseknél aluminium ragasztószalagot használtam. Nekem mindenesetre tetszik..., gondoltam, hogy az egész utastér alját megcsinálom, csak idő kérdése

  • Időszerű volt a kárpit takarítása is..., most mint az új és végre a biztonsági övek is a helyükön

  • ...ha már hegesztettem, akkor a még tavaly csináltatott plakettet is a helyére tettem...Lehetne szebb is a varrat, de nekem kevés volt a hely, meg hát így autentikus, mintha Jimmy csinálta volna Baltimore-ban egy hétfői hegesztés..:)
    (A régit fennt megnézheted az "Emigráltunk..." fejezetben...)

Hozzászólások

  1. mcarlo  - 2006. május 1. 17:20

    Nagyon szép AUTO, gratulálok, így tovább!

  2. pitta  - 2006. május 4. 20:34

    szép autó,gondos tulaj!

  3. párduc007  - 2006. május 7. 10:42

    Szép gép. Jó az igazi garázs, tuti!

  4. matev  - 2006. július 10. 18:59

    Ne paráz,Komáromba már tudsz majd jönni vele.

  5. Yellopages  - 2006. július 20. 09:05

    gear drive? meggondoltad azt jol? zavarni fog szerintem.

  6. Yellopages  - 2006. július 21. 06:53

    hat jol van, en remelem nem nyulsz melle, en a faszival mentem par kort, egy ido utan marhara zavaro a hangja. na majd meglatod, addig nezz korul, hogy mennyi 1 timing set, aztan komarom utan kicsereljuk

  7. Kortisz  - 2006. július 21. 09:08

    Jó lehet, de azér' ne hasonlítgassuk össze a Faszi és az én motoromat...! Hát az egy harckocsimotor...:)))

  8. Yellopages  - 2006. július 21. 12:55

    de nem, csak a gear drive-rol beszelek. visit az elegge.

  9.  - 2006. július 21. 15:40

    de igen!

  10. John  - 2006. augusztus 8. 17:11

    Gratulálok a vashoz igazán szép és gondos munka.
    Örűlök hogy segithettem annak idején :-)
    Csak igy tovább nem sok van az országban belölle vigyázzatok ra. csö John Komáromban találkozunk

  11. hellboy7  - 2006. augusztus 8. 17:13

    Gratula a vashoz,szép lett.
    Remélem komáromban találkozunk egy kis eszmecserére:

  12. kortisz  - 2006. augusztus 9. 07:27

    Köszi mindenkinek!

    Ma kiderül, hogy Komáromban ott leszünk-e!?
    Némi probléma merült fel a váltó körül, tegnap este kilncre sikerült a váltót visszatenni a helyére! Akna nélkül komoly probléma volt a váltó levétele és visszatétele, de a Faszik Műhely (Zola, Malibutomi, Gombóc és Ex-monte carlós barátom, Mcarlo) segítségével megoldottuk!!!

  13. Papkalaci  - 2006. szeptember 4. 13:26

    Helló! Valamikor de megakartam venni ezt a kocsit, csak nem tudtam megeggyezni az akkori gazdival. Örülök, hogy ilyen szépen rendberaktad! Gratula!

  14. kortisz  - 2006. szeptember 8. 12:21

    Papkalacinak! Köszi, még néhány hét és az idei tervekkel teljesen elkészülök! Sajnos Komárom kimaradt, de most már nem is kakodom el, tavaszig pedig minden pici részletet be tudok fejezni! Köszi mégegyszer!

  15. krisz & joci  - 2007. február 4. 16:38

    szia tomi!
    meg mindig szep az autod, de most mar legalabb üzemképes... mehetnenk már komáromba! ne csinálj programot augusztus 11-re! Kis fütyiket visszük:)

  16. mcarlo  - 2007. június 26. 20:20

    Jól látom? Kortisz junior?? Mikor vezeti majd a montit? Gratula!!

  17. mcarlo  - 2008. június 13. 20:29

    Jó felnik! Nem is tudtam elképzelni, hogy egy elcamino kerék jól mutathat egy montin :-)

  18. Gabor81  - 2015. november 15. 19:29

    Szép autó! Mindíg is tetszettek-tetszenek ezen generáció ívelt oldalvonalai!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

  • isq:

    !kép=comments/2019-07/5d3149738b02d.jpg

A lap tetejére