Az emelőt az ütközőbe kell akasztani,itt a hátsó látszik.
1976 Lincoln Continental Mark IV Bill Blass
-
-
Felnyitva emeli,minimális erőkifejtéssel!
-
Lehajtva süllyeszt.
-
Így emeli hátul.
-
Elöl is az ütközőnél kell emelni.Csak kipróbáltam.
-
helyzetjelzővel.Vártam,míg kissé sötét lett,csak hogy lefotózzam így is. :-)
-
A sárga a helyzetjelző,bekapcsolt lámpával együtt világít,és egyben az irányjelző is.
-
-
A kis sárga oldalfény nem index,világítással együtt van,mint valami "szélességjelző"
-
Cornering lights,azaz sarokfény. Bekapcsolt világításnál,irányzelzéskor működik,jobb-bal oldalon is.
-
Piros index maradt,így eredeti,semmi értelmetlen alakítgatás,csak mert sárga az előírás.Ezt a szabályt(??)nem igazán értem,miért ki nem látja,ha pirosan villog? Ha ott ahol a legtöbb autó van forgalomban,ez jó,akkor itt miért nem? --hülyeség-- és még szebb is pirosan.
-
A fogyasztás után még szokták kérdezni sokan,hogy miért van így a tető,ez nyitható? NEM..nem nyitható,rendesen fém fix teteje van,a vinil alatt is,csak az elegánsabb,látványosabb megjelenést emeli az autón,van amelyik így hátul viniltetős,van amelyik egészen. A képen fehérnek látszik,igazából krémszínű,és tényleg olyan jobban mutat így :-) Más színekben is kapható volt,de az enyém,mivel különkiadás (Bill Blass)ehhez ebben a modellévben csak ez volt,kék fényezés,belsőtér,hátul krém viniltető.Ez a vinilbevonat a tetőn is az amerikai autóipar jellegzetessége volt még a '80-as években is,de a '90-es évektől már kevésbé alkalmazták ezt az érdekességet.
-
Amit még kérdezni szoktak. itt van a pótkerék,azért ilyen hátul? Nem...,nem ott van,megtévesztő a látvány.Pótkerék a csomagtérben egy rúddal van rögzítve alulról,alatta az emelő. Akkor miért nem az autó alatt van? Lehetne a kérdés...,mert a csomagtér alatt a 26.5 gallonos benzintank kapott helyet.Jó ez így,ha ki kell venni a kereket,nem kell a kocsi alá bújni.
-
Egy kis történet erről az érdekességről:
1940-es modellévre,amikor megjelent a CONTINENTAL név,akkor ott volt a pótkerék.A háborús idők után még 1946-47-48-ban volt a név,utána 1956-ban hozták elő újra a Continental Mark II. megjelenésével,Ezt az autót csak 1956-1957-ben gyártották,a Continental név maradt,majd 1968-ban a Continental Mark III.újra előhozta ez a stíluselemet,amely végig a Mark sorozat autóit jellemezte.1972-1976 Mark IV.,1977-1979 Mark V.,1980-1983 Mark VI.,1984-1992 Mark VII.,1993-1998 Mark VIII. Ezenkívül még 1977-1980 Versailles és 1982-1987 Continental volt ezzel a jellegzetességgel.Tehát nem mindegyik Lincoln-on van ilyen. -
Jaa..igen,még valami! Néhányan az autót nézegetve,ezt is említették,hogy ugye ez olyan,mint az a piros-fehér matchbox? Merthogy neki is van,volt olyan.hát nem pontosan,mert az Mark V. Hátsó lámpa azon függőleges,az enyémen fekvő,meg más kisebb különbségek is vannak. Érdekes azért sokan ismerik ezt a kis matchboxot :-) Nekem is megvan kisfiú koromtól.Sajnos Mark IV. modellt még nem láttam... ha valaki tud,írjon,szóljon.
Hozzászólások
Gratula! Szép autó!
Gratulálok én is! Még egy szép Lincoln! Csinálj még képet, írj!
Lincoln Rules! Stars and stripes forever.
vannak képek,szöveg. Köszönöm !
kb. hány Mark IV. lehet országszerte? ki mennyiről tud? én 11-12-ről.
Nagyon szép autó,gratulálok!én is szeretnék egy mark IV-est.ha adnál egy e-mail címet feltenném a kérdéseimet.előre is köszönöm.barassopeco@yahoo.com
Gyönyőrű, gratuláció. Lincoln is the Best!
teszt. bocs
Nagyon gratula, szép, látványos vas, köszönjük a részletes beszámolót!
Tenyleg nagyon szep ,vigyazz ra ,mert nagyon ritka!!
Szép autó, remek garázs. Sok érdekeset megtudtam az autódról. Gratula! :-)
Gyönyörű!
Nekem egy 75-ös Eldoradom volt, convertible, de nem tudtam ilyen szépre csinálni, elfogyott a pénzem meg a türelmem.
Lelj benne sok örömet, megérdemled a sok munkáért!
Gyönyörű:) Mark IV forever!
Szép nagy vas! Gratula hozzá!
szép autó!pápán láttuk nagyon jó!!!
Köszönöm a kedves üdvözletet.
Innen a garázsodból tudtam meg, hogy a CHS felirat a kesztyűtartómon az első tulajdonos monogrammja lehet. Nekem a jobboldali visszapillantó tükrön is van egy ugyanolyan táblácska.
Tom
Nem rossz a szajré :))) szép gratulálok.
Nagyon gyönyörű a kocsi, a cikk nagyon érdekes és tartalmas. örülök, h siekrült egy barátságos beszélgetés keretében a kocsit részletesen szemügyre venni! Remélem a legközelebbi találkozón is összefutunk, és hasonlóan kellemes, kocsinézéssel egybekötött délutánt eltöltünk. Köszönettel Szlovákiából:)
Gratulálok! Nagyon szép autó! ...és végre még egy ember, aki azért nem tartott évekig semmilyen autót, hogy aztán lehessen egy ilyenje. Ismerem az érzést!
Gyönyörű az autó!
Türelmes ember vagy, jó nézegetni a munkád.
Nagyon szép vas! Grat!:-)
Köszönjük a részletes beszámolókat, jó az ilyet látni.
Sok kitartást hozzá!
Ügyes vagy!
Pali
Remek garázs, alapos, és aprólékos, rendesen dokumentálva, ahogy kell.
Szia!
Gratulálok a vashoz! Nagyon szép munka. Szívet melengető érzés, amikor így feltámasztanak egyet az igazi (dicső múltból származó) amerikai autók közül. Profi a dokumentáció, kár hogy nagyon kevesen áldoznak rá ennyi időt és fáradtságot.
Sok örömöt hozzá!!
Öregem, egy OT rendszámos autón hogy lehet ennyi huszonéves olajsár, rozsda, hihetetlen. VAkok voltak Veszprémben?
Az alváz üregeibö lett kikinlogva és nem olajsár a Veszprémiek látásával nem volt baj a kocsi nagyon is rendbe van bár mindenki ennyit törödne becses kincsével
Szia. Figyelj, amikor megjelenik a magazinban, hogy új bejegyzés történt a garázsodban, mindig idekattintok.
Feleslegesen, mivel három hete nem történt benne semmi.
Mit változtatsz ilyenkor, hogy mindig felugrik, hogy módosítottál rajta? Miért csinálod ezt?
szia!
képeket rendezek át,ezért törölni kellett több oldaltörést is,mert akadályozták a képek mozgatását.
ha valamit változtatok,mindíg kiteszi,hogy frissítve,akkor is ha nincs újdonság.
emiatt látszik,nem direkt van.
képeket tettem előbbre,van azért változtatás,csak nem mindig a végén.
A képmozgatás miatt nem kerül ki frissnek, csak ha törölsz, újat adsz hozzá, vagy szerkeszted a szöveget.
Hát nem tudom, de egyet megígérhetek. Soha többet nem kattintok a garázsodra!
Harmadik hete szopatod ezzel a népet, szerintem szándékosan és szerintem feleslegesen.
Többször átnéztem a teljes garázsodat, hátha találok változást. Soha nem találtam.
Szerintem kamuzol. A célodat nem tudom, de talán nem véletlen a 33ezres nézettség.
Ennek nagy része az olyan kattintgatókból tevődhet össze, mint én, akik csalódottan és dühösen zárják be a garázsod ajtaját.
Ezúttal örökre. Jó játékot!
Azért jo benézni a garázsodba sok munka és törödés látszik a kocsin láttam élöban igazi remek mü csak igy törödj vele nem baj ha van más vélemény is sokáig szeretném látni a jol dokumentált vasadat
Aki csalódottan és dühösen zárja be a garázsodat az meg is érdemli.
Én csak elismerő szavakat tudok mondani miközben olvasom és a képeket nézem.
Sok ilyen garázst! Én spec. örülök hogy megosztod másokkal, velem.
Kedves kupé- én is.
Jó garázs. Sőt, kifejezetten kurvajó, sok infóval, sok képpel.
Éppen ezért kérdezem, mi az oka annak, hogy mindig van frissítés, amit érdeklődve keresek, de igazi frissítés nincs. Zola magyarázatot adott a garázsgulaj válaszára, ezért kérdeztem, miért történik ez. Biztosan nekem kerülte el valami a figyelmemet.
Az egyik legjobb garázs a Tiéd!
Csak így tovább! A bomlasztók pedig ne zavarjanak. ;-)
Csak nyomjad az infókat így tovább!
Köszönöm a biztatásokat,bone-val is megbeszéltük,üzentük mi van.
Mostanában sokszor mozgattam az első oldalra képeket,és utána tettem hozzá szöveget,ezért volt sokszor látható a Lincoln a címlapon,nincs szívatás,nem célom,a hamis nézettség növelése.
Nem mindig a végén van újítás,még ha néha ennyi kép között nehezen is lehet rátalálni.
Nincs sértődés,ha valaki nem tud valamit,nem tudja mi van,kérdezzen,ha észreveszem,írok.
Ha valakinek tetszik,megírhatja azt is,ha nem azt is,tanácsot is adhat,ki mit hogyan,ezért is vagyunk itt.
Mindenkinek további jó olvasást,nézegetést a fórumon!!
Jó volt ez a kis reklám, végigolvastam a garázst az utolsó betűig, nagyon jó :))
Még mindig nagy élmény olvasni az egész cikket! Jó volt beszélgetni szombaton és ahogy ígértem, adnék magamra elérhetőséget is: yenko@citromail.hu Fórumon nem szoktam fent lenni, de ami késik, nem múlik:) (ezüst camarós Attila)
Le a kalappal, a rengeteg munkáért, és le a kalappal az eredmény előtt is!
ELKÉPESZTŐŐŐŐŐ
nagyon szép az autód
én most kezdek egy mark 7-hez de az nem lesz ilyen szép
őszinte gratuláciom
Hey,
I have a 1976 Mark IV GIVENCHY here in Poland.
I would like to discuss the cars with you.
If it's OK with you then please contact me on
http://www.facebook.com/lincoln.givenchy
You can see the pictures of my car here:
https://picasaweb.google.com/michal.m.mikolajczak/McRoyal
cheers
Hi!
Itt az ígért videó, ill. a srác csatornája:
http://www.youtube.com/watch?v=Q8tCdKMk0JQ&feature=plcp
Stílusosan egy Lincoln-t találtam, bár nem Mark IV.
Érdemes böngészni a srác csatornáján, rengeteg autót tesztel:)
Még egyszer gratula az autóhoz, élőben látni mégiscsak más (sokkal-sokkal jobb!!!), mint képeken:)
Benzingőzös üdvözlettel:
Griskin
Szép autó nagyon!
Jól vezeted a garázsodat is öröm volt olvasni :)
elképesztően szép ez az autó, megérdemli amit kap Tőled.
Gratulálok
Nagyon szép lett! Olvastam egy könyvben,hogy ez Amerika legszebb autója. IGAZ! Kedvet kaptam én is, most böngészem az eladó MARK IV - ket...
Üdv.:Attila és GRATULA!