1. neomotors

    Sziasztok! Bár már majd egy éve tag vagyok, sajnos csak most jutottam el odáig hogy kicsit aktivizáljam magamat! Kicsit rólam: 2014 novemberében jutottam hozzá álomautómhoz, egy 87-es Firebird-höz. Sajnos kapcsolatunk akadozva indult, kapásból nyertem egy komplett motorfelújítást, mert valami adalékanyag volt a motorba töltve, amitől normál használat mellett nem hallatszott, hogy főtengelycsapágyas a motor, (amúgy nem vettem volna meg...) de ahogy nagyobb hajtást kapott kicsapta ezt az anyagot és nekiállt csörögni. Ismerősnél leszedtük az olajteknőt, a 7-es 8-as hajtókar csapágya megforgott a főtengelyen, és a többi sem volt a legfényesebb állapotban. Eme kis fennakadás nem szegte kedvemet, Tubolyéknál újjá építettem a motort. Dugattyúcsere, főtengelycsere, csapágyazás, igazából 6 hajtókar és a vezértengely maradt bent a régi felállásból, minden más új. A projekt folytatásához szükségem lenne egy TH 700-as váltóra, mert a 350-es nagyon kínozza a motort hosszú távon (jelzem, nem a fogyasztás érdekel, ha így lenne akkor vettem volna egy "Chevi Sparkot"), illetőleg a diffit kéne "sperresítenem", vagy kompletten cserélnem a hidat, mert állítólag a V6-osé van alatta, továbbá karbi csere, mert ezzel a brock-al senki nem tud mit kezdeni, nehezen indul, melegben akadozik, "hullámzik", ledadog a motor. Ha valakinek valami ötlete, véleménye, hozzászólása van, szívesen fogadom! Üdvözlettel: Ábrahám Tamás


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Rasca:

    Gyííí Zola, ez atom!

A lap tetejére