1955 Chevy - E-ROD

A GM egy környezetbarát, a californiai előírásoknak is megfelelő LS3-as crate motorral jelentkezett a SEMA Show-n.

A GM nem titkolt célja az E-ROD csomaggal, hogy hozzájáruljon a klasszikus autók károsanyag-kibocsátásának csökkentéséhez, ezért a motort elsőként egy '55-ös Chevybe építették be.

A GM Performance Parts merketing menedzsere, Dr. Jamie Meyer szerint "ez egy kompromisszummentes csomag, ami kiváló teljesítményt és hatékonyságot nyújt egy modern autó kibocsátási értékeivel. Az E-ROD rendszer 160 %-kal több lóerőt nyújt, mint az eredeti 1955-ös V8-as, mindezt olyan alacsony károsanyag-kibocsátás mellett, amiről fél évszázada nem is álmodtak."

A GM mérnökei az '55-ös Chevyvel egy tipikus felhasználást kívántak illusztrálni. "Ez egy egyszerű, letisztult építés" - mondta az autó megálmodója, Dave Ross - "a célunk az volt, hogy megmutassuk, hogyan lehet a csomagot bármilyen klasszikus autóba beépíteni, legyen szó '55-ös Chevyről, egy street rodról, vagy egy '69-es Camaroról."

Az autó a gyári Bel Air optikát hordozza magán, mindössze az egyedi PPG színek és 18-as kerkek változtatnak a képen. A felnik nem méregdrága alumínium darabok, hanem az új Camaro széria acélfelnijei.

Az LS3 E-ROD csomag ára $9375.

Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    Úgy néz ki, az én forrásom tévedett, ugyan 100 mph volt a nyolcvanas évek

A lap tetejére