A Chevrolet négy különleges Camaro modellel készült a SEMA Show-ra. A modellben rejlő lehetőségeket hangsúlyozva a négy autó a tuning világ más-más irányába kalandozik.
Camaro LS7 Concept
A Camaro erejét emeli ki az LS7 Concept, ami 500 lóerőt meghaladó motorteljesítményével a régi idők COPO szellemét, igyekszik tovább örökíteni. A tuningőrült márkakereskedőktől megrendelhető gyári versenyautók hatvanas évek végén szép eredményeket értek el a negyedmérföldes pályákon.
Az LS7 Concept a COPO Camarókhoz hasonlóan egy mindennapi használatra is alkalmas drag autó. Az LS7 crate motor új vezérlésével kb. 550 lóerő és 500 Nm leadására képes, a hatsebességes Tremec 6060 kéziváltó fokozatai Hurst váltókarral kapcsolhatók.
A „Victory Red” színre fújt megültetett autó 20 collos kereken gurul, ezek mögött Brembo tárcsafékek felelnek a megállásért.
A Camaro LS7 csak egy koncepció, de ha valamelyik Camaro tulajdonos lát benne fantáziát, a GM Performance Parts hálózatán keresztül megvásárolhatja az autója átalakításhoz szükséges alkatrészeket.
Camaro Dale Earnhardt Jr. Concept
Nem titok, hogy Dale Earnhard Jr. NASCAR versenyző imádja a Camarókat, Pro Touring stílusban átépített ’72-es Camarójáról nemrég olvashattunk a Hot Rod Magazinban.
A koncepció alapját egy gyári Camaro SS adja, melynek 6,2 literes V8-asát E85 kompatibilissá tették. Az üzemanyaghoz hangolt motorból néhány plusz lóerőt is sikerült kinyerni. A kipufogógázok a GM Performance Parts új leömlőin távoznak.
Az autó új kiállását a narancsszínű csíkkal elválasztott kéttónusú szürke-fehér fényezés, az ültetés, és 21 collos ötküllős kerekek határozzák meg.
A belső tér teljes bőrborítást és szénszálas díszítéseket, verseny stílusú alumínium pedálokat, és kiegészítő műszereket kapott.
Camaro GS Racecar Concept
A legendás Trans Am sorozat egyik meghatározó autója volt Mark Donohue 1969-ben bajnokságot is nyert kék-sárga Camarója.
A Riley Technologies a Camaro modern formájába öntve élesztette fel a 40 éves versenyautót. A végeredmény több egy egyszerű tanulmányautónál, a jármű gyakorlatilag a Grand Am Koni Challenge GS versenyág prototípus autója. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a kiállított autó egyenesen a versenypályáról érkezett
A GS Racecar Concept megerősített karosszériáját szénszálas elemekkel könnyítették, a meghajtás és a futómű megfelel a versenyszabályzatnak. A motorháztető alatt megbúvó LS3 V8-as motor üzemi hőmérsékletéért egy C&R Racing alumínium hűtő felel. A Tremec 6060 hatfokozatú kéziváltó és a differenciálmű külön hűtést kapott.
Camaro Black Concept
Leginkább a látványra megy rá az utcai romboló szerepben bemutatkozó Camaro Black Concept. A fekete fényezést megtörő mattfekete motorháztető, a sötét kerekek, a sötétített hűtőmaszk és hátsó lámpák vészjósló kinézetet kölcsönöznek az autónak.
A motorháztető alatt a széria 3,6 literes 300 lóerős V6-os motor dolgozik, a 21 collos kerekek mögé Brembo tárcsafékek kerültek.
Hozzászólások
Ezek elég bitangok!
Mit nem adnék én egy full gyári V8-asért! Még azzal is beérném, szolid gyerek vagyok. :)