Nemzetközi eladási siker a Chrysler-nél

2008 első félévében rekord eladást produkált a Chrysler International. Az Észak-Amerikán kívül eladott darabszám a 2007-es első félévhez képest 4%-kal, 118.386 darabra emelkedett.

Az emelkedés a takarékos modellek - a Jeep Compass, a Jeep Patriot és a Chrysler Sebring – sikerének köszönhető.

A konszern az európai piacon 1%-os visszaesést könyvelhetett el, eközben tőlünk keletebbre jelentős növekedést ért el.

Az Oroszországban értékesített 4.638 jármű 69%-os emelkedést jelent, itt a húzó modell a Dodge Caliber volt 1.733 eladott darabbal.

A Chrysler International Olaszország után második legfontosabb célpontjának tekintett Kína piaca 10.517 autót vett fel, ezzel 113%-os kiugrást produkált.

Ausztráliában 21%-os emelkedés mellett 5.638, Japánban 15%-os bővüléssel 2.840 jármű talált gazdára. Argentína 88%-os (2.245 db), Brazília 33%-os (3.096 db) emelkedéssel járult hozzá a kedvező képhez.

A Chrysler csoport nagy hangsúlyt fektet a nemzetközi piacra, 18 járművéből 17 jobbkormányos változatban és dízel motorral is elérhető lesz. A világ nagyjából 120 országában értékesített autók mára a konszern eladásainak 10%-át teszik ki.

Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • euromaci:

    Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!

  • ARAB:

    1988 03 14 a gyártás

A lap tetejére